„Ce-i prea mult e excesiv”

Asta era vorba profei mele de mate din liceu. 🙂 Si asta le transmit si eu televizunilor. Stiu ca nu sunt nici prima, nici ultima care constata asta.

Dar , for God’s sake! Suntem in ianuarie, luna aia dintre decembrie si februarie….mai exact totiul iernii!!! Tara noastra este traversata de paralela de 45 de grade, deci avem clima temperat continentala de tranzitie. Tradus pentru cei de care nu s-a prins geografia….avem 4 anotimpuri! Unul dintre ele se intampla sa fie iarna, iar in asta ne aflam acum.

Faptul ca ninge si sunt -15 grade nu are cea mai mica valoare de stire. Este perfect normal. Va rog anutati-ma daca in vreo parte a tarii sunt acum 25 de grade si a crescut un palmier in jurul caruia se da un bikini party. 😀 In caz contrar…cut it off!

Dupa cum spunea un jurnalist, daca un caine musca un om nu e stire, daca omul il musca pe caine, atunci este. De ce presa romaneasca nu poate sa respecte acest principiu elementar? Nu mai vreau sa vad oameni muscati de caini….

9 gânduri despre “„Ce-i prea mult e excesiv”

  1. ce profa de mate? aia care ne zicea „copiati pozele astia din carte”?:) se vede ca pana in capatu clasei nu mai ajungeau vorbele ei de duh, ca io nu-mi aduc aminte sa ne fi zis asa ceva…
    Sa ma anunti si pe mine de petrecerea in bikini, ca io nu ma uit la teve si anu asta am suferit mai mult ca niciodata de frig…:)

  2. Da, aia…singura pe care am avut-o. 🙂 Aceeasi care la intrebarea „La ce-mi folosesc mie matricele in viata?” (nu le suportam) a raspuns ca sunt bune noaptea pt adormit…daca n-am chef sa numar oi, pot sa fac matrici. :))

  3. ppppffff… nici de asta nu imi amintesc:( probabil susotea cu tine intimp ce restu copiau pozele:P asa-i daca stai in prima banca:)

  4. Vezi cate ai pierdut. 😉 As fi vrut eu sa susoteasca, dar de obicei doar spunea tare si raspicat ca imi da 2 sau ma da afara. 😀 Bine ca n-a trecut niciodata la fapte. 🙂

  5. Pingback: Saturnianul » Blog Archive » Lumi paralele

  6. Carina, singurele ore la care intarziam dimineata erau cele de romana, geogra (au au), sport… Nu e vina mea ca profii ereau inconstienti si puneau materii importante de la prima ora, cand tot omul e somnoros sau are treba pe la internet cafe-uri. Asa ceva nu se face.

Lasă un răspuns

