Frumos inceput

2008 a inceput foarte frumos – ninge! Si ninge de cateva ore bune. Pentru Timisoara…si pentru mine asta e un eveniment deosebit. 🙂

Am doar o problema. Azi, ca dealtfel in toata vacanta, m-am trezit pe la 13. Asta in sine n-ar fi ceva rau. E vacanta, imi permit. E probabil si printre ultimele vacante pentru mine…deci perfect justificat. 🙂 DAR din cauza orei de trezire prind doar 3, 4 ore de lumina naturala. Am senzatia ca sunt undeva in apropiere de Polul Nord si totusi fara bonusul de a vedea vreo aurora boreala. 😀

3 gânduri despre “Frumos inceput

  1. @Carina – Da…cum sa nu, o s-o pastrez intr-o plasa in frigider. :))
    @Andrei – Eu acum ma pregatesc sa ies la plimbare cu cainele. Poate o sa-l tavalesc prin zapada…cat ca presimt ca va fi invers. 🙂 Importnat e sa nu uit sa-mi iau manusile ca data trecuta cand am inghetat. 😀

Lasă un răspuns

