„Jingle bombs” brought to you by…Achmed!

Acum pentru cei care nu au vazut primul „episod”:

Dincolo de latura funny eu cred ca filmuletele astea izvorasc si dintr-o nevoie psihologica a americanilor de a lua in deradere un lucru care in mod normal ii sperie.

4 gânduri despre “„Jingle bombs” brought to you by…Achmed!

  1. Este ceea ce facem si noi, romanii, si numim „haz de necaz”. Numai ca nu asa de siropos si de funny ca americanii. Eu chiar am ras. Asa cum radeam la Divertis pe la inceputurile lor. Acum imi par prafuiti si ei iar gagurile lor nu mai sunt asa de bune

  2. @Saturnianul – Cand ma gandesc ca intr-o vreme imi placea si Vacanta Mare, iar acum mi se par penibili….
    @Axel16 – Si mie primul clip mi s-a parut mai fain. Nici Shrek nu face exceptie de la regula. 😀 Ultima parte nu a mai avut acelasi farmec…
    @Richie – Now you know. 😉

Lasă un răspuns

