Buna imitatie de brad, nu? :)

Aveam emotii cu privire la „prestatia” bradului. Este prima experienta cu unul artificial si nu stiam la ce sa ma astept. 🙂 Cand ii priveam cutia ingusta si lunguiata ma asteptam sa iasa de acolo un neon mai mare. :)) Poza de pe ea era singura confirmare ca inauntru se afla un brad.

Cand l-am scos din cutie temerile mi s-au adeverit…arata ca o prajina verde. 🙂 Dar pe masura ce am aranjat crengile a inceput sa semene tot mai mult cu un brad. Iar asa arata dupa ce l-am bagat in priza (e cu fibra optica):

imag040.jpg

Mai lispseste mirosul. Trebuie neaprat sa fac rost de niste crengute.

8 gânduri despre “Buna imitatie de brad, nu? :)

  1. Arata grozav! si io am unu de plastic, da nu l-am scos la vedere. poate la anu o sa ma indur de el… cred ca am auzit de ceva spray cu miros de brad, dar nu imi amintesc cum, cand…
    nu e asa important mirosu, conteaza mai mult atomosfera;)

  2. @Daniela – sper sa se mentina la fel de smecher si la anul. 🙂
    @Iulia – Stiu de spray, dar prefer crengutele de brad…sa fie totusi si ceva natural.

  3. Este foarte frumos bradutul. Meriti toate laudele pentru gestul facut! Inca un bradut pentru la anul scapat de taiere, sper!
    Cat despre miros, poti cumpara din magazine niste spray-uri ce au miros de brad…
    Si daca tot a venit vorba de Craciun… Iti urez sincere urari de sanatoate, multa bucurie si liniste in inima ta. Fie ca Sf. Sarbatori de Craciun sa-ti umple inima cu bunatate si daruinta. Craciun Fericit!

  4. Eu…si bradul multiumim pt urari si recomadari. 🙂 Partea cu mirosul se rezolva de indata ce-mi trece lenea si ies din casa sa cumpar ceva. 🙂

Lasă un răspuns

