Omul de balon

Am fost azi prin mall….chiar de 2 ori. Cum de obicei nu trec cu lunile pe acolo e un caz cu adevarat deosebit. Prima data am plecat cu o programare la coafor, iar a 2-a oara…cu o solutie de suflat baloane. A fost o achizitie total neprogramata. 🙂 Eram intr-un magazin cu lucruri pentru copii…and there it was.

imag022.jpg

Mi-am amintit cum, cand eram mica, imi preparam singura solutia combinand diverse chestii spumoase din casa. Aveam o formula dupa care faceam potiunea ideala. A se vedea aici ca am fost precoce la chimie, sistemul e cel care mi-a inhibat gandirea si de aia nu treceam de nota 8 la materia asta. :))

Cand am iesit din magazin m-am intrebat ce ar fi spus vanzatoarea sa fi stiut ca pentru mine cumparasem baloanele, nu pentru vreun copil de gradinita. Si acum ma gandeam…cat sens are intrebarea asta? De ce ar trebui sa ne comportam dupa un sablon?

Culmea, imi vine in minte si un raspuns: pentru a pastra o anumita ordine sociala si psihica, pentru a ne simplifica viata. Ne ajuta sa avem anumite asteptari de la un adult, altele de la un adolscent sau de la un copil. Mai rau e atunci cand ajungem sa ne modelam viata dupa sablon, si nu invers…. Am deviat de la baloane si am ajuns sa fac debate de una singura, asa ca ma opresc. 🙂

2 gânduri despre “Omul de balon

Lasă un răspuns

