Nu ma pot opri!

Daca stau jos mai mult de jumatate de ora febra musculara ma imobilizeaza la pat. 🙂 Asa ca tot dau ture prin casa…noroc ca am holul lung. Sedentarismul meu prelungit intrerupt brusc de 2 reprize de patinaj si-a spus cuvantul.

Duminica am fost la patinoar cu Ade care, in momentul cand am intrat pe gheata, a ajuns la concluzia de rigoare:”Mai, dar aici aluneca!” 🙂 Totul normal pana aici, gheata alunecoasa as usual. Ceva mai unusual e faptul ca Ade si-a propus sa nu cada deloc, asta in conditiile in care era pentru prima data la patinoar si dupa cum ea insasi spunea…aluneca.

Astazi am fost cu Carina si verisoara ei mai mica, Gabi (fa-i blog ca n-am spre ce pune link). Gabi a petrecut mai mult timp pe jos decat in picioare…dar nu degeaba. A gasit acolo o moneda de o mie de lei.:) Dar asta a fost la inceput. Spre final patina destul de armonios si a ajuns chiar sa ma impinga de la spate. Precizez ca ea s-a oferit. 🙂

Carina este de stanga! Asta s-a vazut clar la patinoar.;) Mersul in linie dreapta n-a fost o optiune pentru ea decat spre final cand a patinat si ea armonios, dar cu alt copil de mana..pe Gabi mi-a lasat-o mie.

Cat despre mine….m-am chinuit din greu sa patinez cu spatele, dar n-am reusit. Si mai trebuie sa-mi perfectionez tehnica de oprire…adica s-o inventez pentru ca deocamdata nu am. 😀 Mi-ar placea sa ma invete cineva si pe mine miscari dintr-acelea smechere…sau macar cum ar trebui sa ma opresc. 🙂

10 gânduri despre “Nu ma pot opri!

  1. @Carina – Nici stanga din politica nu functioneaza prea bine…se aseamana cu piciorul tau. 🙂
    @Ade – Lasa….data viitoare mergi la 10 dimineata cand e patinoarul gol. Pacat ca atunci n-o sa fie nimeni sa te vada cum nu cazi. 🙂

  2. Asta sa fie necazul. Opririle sunt cele mai usoare, iti trebuie putin curaj, pentru ca asa este in patinaj, pui patina din piciorul stang putin oblic in unghi de 45* pe suprafata ghetii si imediat pui piciorul drept pe gheata cu lama de la patina precum plugul pe orizontala si apasarea sa fie puternica sa sara chiar multa zapada din patina, corpul este pe directia inainte cu mainile in unghi de 45*. Cred ca ai inteles, nu trebuie sa fie cineva langa tine cand pui frana. Paula te poti opri, dar important este sa crezi in tine. Bafta multa!

  3. Eu zic sa nu incerci sa te opresti pt ca nu o sa poti! :)) Lasa-te dusa de val si opreste-te in primul om care iti iese in cale. Nu uita sa strigi tare: PARTIA!!! si apoi sa ii zici incet la ureche: „Scuza-ma”.
    Daca vreti lectii de patinat, va dau eu fetelor 🙂

  4. Ice are dreptate. Asa m-a invatat pe mine fetita aia mica cu care am patinat pana la urma: cand nu mai poti arunca-te pe cine-i mai aproape ca sa fie cazatura usoara :))

  5. E si asta o strategie…si partea cu „Scuze!” o practic la greu. Totusi nu am auzit pe nimeni de pe patinoarul ala minuscul strigand Partieeee. :))

Lasă un răspuns

