And my daemon is…

untitled-1111.jpg

Ditotdeauna mi-a placut tigrul, dar nu sunt 100% de acord cu demonul meu. 🙂 .Ce-i drept, simt ca trec printr-o pasa antisociala acum. N-am chef de socializat, cunoscut oameni noi si ce mai intra in categoria asta. Deci se explica partea cu solitary si shy. 🙂

Frumoasa forma de promovare a filmului The golden compass. Am vazut primele 5 minute pe site si sunt hotarata sa le vizionez si pe urmatoarele. Pare un fel de basm modern.

Carina e cea care a vrut sa trezeasca demonul din mine. 🙂 Eu sunt curioasa de cel al lui Ade.

3 gânduri despre “And my daemon is…

Lasă un răspuns

