Am luat 5! E clar, ne pricepem la sex :))

Iar acum se explic titlul. E vorba de McCann Creatibve Mentorship – concursul si de Entran – produsul din brief, un suplient alimentar pentru cresterea performantelor sexuale. Iata campania cu care eu si Carina am luat 5 – nota maxima. 🙂

Anunțuri

11 gânduri despre “Am luat 5! E clar, ne pricepem la sex :))

  1. Nota maxima pe asa ceva? Hmmm…

    Executiile nu sunt toate pe acelasi ton, multe dintre ele fiind idei adaptate din alte campanii.
    Si mi se par chiar foarte multe, practic ati turnat la greu, fara ceva focusat. Campanie integrata, dar nici chiar asa, iar daca se atrage trafic catre site prin metode offline, site-ul trebuie sa vanda direct sau sa arate de unde se poate achiziona produsul, nu?

    Ideea de „mai multa putere” clar ma duce cu gandul la baterii (dar na, cate baterii cumpara femeile sa stie produsele si reclama pe acest segment, nu? poate pt. vibratoare…), „jucarie” si nu „jucarii” ca nu suntem mutanti, femei neatractive dormind nu-mi comunica nimic despre produs, sloganul principal si ideea de baza e preluata de la Foton (le-a placut mentorilor ca le-ati reciclat ideea?).

    Ca barbat in target-ul „campaniei” asteia, clar nu voi cumpara asa ceva.

    Cred ca sunteti doua fete istete, dar va uitati prea mult la reclame si dauneaza asta. O idee noua era cu siguranta mult mai buna, chiar si cu doar 2-3 executii si poate deloc pe TV (cred ca eu doar printul din Esquire il gaseam din toata campania si ma uitam tamp la el nestiind ce sa zic).

    Mergea mai bine cred o campanie, chiar si virala (stiti macar ce presupune asta, pt. ca la voi nu era neaparat virala campania, desi da mai bine cand o etichetezi „virala”, nu? He he!) daca doriti, in care se prezentau cateva studii de caz.
    Barbati din target care isi spuneau povestea pe un ton serios la inceput, apoi trecand sa laude ironic si deschis produsul ca le-a adus numai beneficii.
    Ceva gen „[ton trist] aveam probleme cu prietena, viata noastra sexuala era din ce in ce mai slaba; [ton optimist] pana cand am descoperit PRODUSUL X frate! [ton entuziast!!] si de atunci e rupere! Nopti nedormite, abia astept sa scap de la lucru sa ajung acasa rapid, ies mai des la cinema, in parc, etc. ca experimentam si alte locuri he he, iar ea e foarte multimita; cred, ca e tot timpul cu zambetul pe buze cand ma vede :)”

    „Jucaria” mea, parca e textul reclamelor la creme sau sampoane; dar eu nu sunt copywriter.
    Cred ca ar vinde mai mult o campanie de tip „confesiuni” decat una care nu prea ne comunica nimic, iar voi doua aratati ca nu cunoasteti cam deloc target-ul produsului. Bine, e scuzabil, ca si barbatii care fac reclame pentru femei habar nu au ce vor ele, nu? lol

    Cred ca va zic felicitari ca participati in Mentorship mai degraba, decat pt. campania asta in special. Iar faptul ca ati luat nota maxima si va fost acordata de un CD, barbat, in target, de la McCann ma face sa ridic spranceana. Si-a pierdut McCann-ul creativitatea?!?

  2. Nu am preluat reclama de la Foton. Am facut un spoof. Care i-a placut mentorului atunci cand am triomis prima campanie, iar la feed-back ne-a spus sa insistam pe ideea aia.
    Confesiuni? Nu stiu ce sa zic… Sunt o groaza de reclame care se bazeaza pe confesiuni si ma plictisesc de moarte 🙂
    Multumim pentru feedback 😉

  3. In primul rand, iti multumesc si eu ca ai avut rabdare sa scrii si sa argumentezi atata. 🙂 Iar acum sa le iau pe rand.

    „Executiile nu sunt toate pe acelasi ton, multe dintre ele fiind idei adaptate din alte campanii.” La ce campanii te referi aici? Singura dupa care am adaptat idei a fost cea pt Foton, lucru pe care l-am precizat si in prezentare. Si faptul ca am folosit Foton nu a fost o strategie pt a intra in gratiile McCann-ului. Cand ne-a venit ideea nici macar nu ne aminteam la ce baterii era reclama respectiva, iar abia cand am ajuns acasa si ne-am documentat am aflat ca McCann s-a ocupat de cont.

    Spuneai ca au fost multe executii. Asta cerea brief-ul – comunicare conevntionala, neconventionala si pe BTL.

    Ideea cu testimonialele nu cred ca mergea prea bine pt Entran. Riscam sa ne iasa ceva in spiritul Prostamol – E usor sa fi barbat. 🙂

  4. @Dragos – De ce spui asta…pt ca nu gandim in acord cu tine? 😉 Multumim pt urare si iti dorim la fel. 🙂
    @fcbl – Ma bucur ca ti-a placut….cat ca nu vrem sa trezim porniri pedofile. 🙂

  5. Pingback: 2?! « Yuca’s

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s