I’m not lovin’ it

Mi-am scos azi noul laptop la plimbare (a se citi aveam de lucru ) si am ajuns cu el in McDonald’s. Am folosit hotspotul lor, m-am conectat la reteaua wireless..retea care pare a avea si proprietati de gaura neagra. 🙂 Asta pentru ca dupa ceva timp mi-au disparut toti oamenii din lista de mess. Iar statusurile gen: „Nu va vad…buzz me” nu functiionau, deci presupun ca nici eu nu apaream in listele lor.

Nu stiu sigur daca asta are legatura directa cu wi-fiul de acolo, dar cand intram pe net de acasa nu mi s-a mai intamplat asa ceva. So McDonald’s…gotta work on your hotspot. 😉

Lasă un răspuns

