Din seria „Is Europe a country?”

6 gânduri despre “Din seria „Is Europe a country?”

  1. Nu stiu ce vrea sa zica Iulia…dar eu chiar ma gandeam ca am putea merge la Te crezi mai destept. 🙂 Ma facem si noi un ban. Eu as avea probleme doar cu intrebarile de la muzica…alea am vazut ca sunt mai tricky. 🙂

  2. Oh dear God! E pe bune!? La cat de saraca cu duhul e fata ma gandeam ca poate e la misto show-ul! S-ar putea sa ma insel insa. Mi-a placut insa: „because women don’t wanna hear men’s opinions, they just wanna hear their opinions in a deeper voice” 😀

Lasă un răspuns

