Leapsa refuzata…initial ;)

Acum cateva zile m-a intrebat Carina daca vreau o leapsa despre muzica. Gandindu-ma ca va trebui sa insir ceva nume de formatii preferate nu mi-am dorit-o. Dar s-a dovedit a fi despre muzica fara cuvinte. Simteam ca as avea ceva de scris….asa ca am rugat-o pe Ade sa mi-o paseze.

De multe ori am constatat ca instrumentalul imi ramane foarte clar in minte…uneori mai clar decat versurile. De exemplu, acum muuulti ani urmaream desenele animate Mizerabilii….inca imi amintesc foarte clar coloana sonora. As putea s-o fredonez oricand…la calitatile vocale ar mai fi de lucru. 😀

Muzica traditonala peruana, muzica din Anzi….nu stiu exact cum se numeste, dar imi place foarte mullt. Acum ceva ani, in centrul Timisoarei stateau cativa studenti peruani care cantau asa ceva. Era mai mare dragul sa trec pe acolo. Acum a ramas doar un nenea ce ofera servicii de cantarit contracost. 🙂

Intr-o vreme urmaream multe documentare despre Australia. Asa am aflat de Didgeridoo. Este un instrument al triburilor aborigene facut din trunchiuri de copaci goale pe dinauntru. De partea cu golitul se ocupa termintele.:) Multora probabil le va suna ciudat, dar mie imi place foarte mult…mai ales in combinatie cu alte instrumente. Iar cand il aud ma duce automat cu gandul la Australia – the land down under. 🙂 Aveti aici o mostra:

Later edit: am uitat ca leapsa trebuie si data mai departe. 🙂 O pasez lui Vlad.

Lasă un răspuns

