tatoV :)

Asta scria pe stampilele dintr-o sectie de votare din tara – o mostra a talentului romanilor de a face lucrurile pe dos…la propriu. 🙂

Eu tocmai m-am intors de la vot si, dupa cum multi au zis astazi, mi-am exercitat dreptul doar pe jumatate. Am votat doar la referendum…motivele in postul de mai jos. 😉

Judetul Timis, conform traditei, e prinre fruntasii absentei la vot. Nu ca asta ar fi ceva bun, dar Realitatea ne face codasi din ora in ora si m-am gandit sa schimb putin exprimarea. 🙂 Cu toate astea cand am ajuns eu era lume si am stat putin la coada…probabil noi timisenii suntem mai nocturni. 😉

Lasă un răspuns

