Sa aleg?

Asta ar trebui sa fac duminica. Se presupune ca ar trebui sa-mi exprim optiunea. Dar daca nu am nimic de exprimat? Inca nu stiu cu cine si mai ales…daca voi vota. Numele persoanelor de pe liste, in marea lor majoritate, nu-mi spun nimic. Si nu ma simt bine cu ideea de a vota PD-ul pe motiv ca Basescu „garanteaza” pt ei sau PLD pt ca imi e cunoscut Stolojan.

E o situatie ciudata pt mine. Cu ocazia altor alegeri stiam cu cine voi vota chiar inainte de a incepe campania electorala. De fapt…nici nu au fost asa multe. Prima data am votat in 2004. Eram in clasa 12-a, iar la scoala mai toti colegii purtam dezbateri aprinse despre (dez)orientarea noastra politica. 🙂 Veneam dimineata documentati de la stirile si talk-show-urile de cu o seara inainte. Dezbateam la modul cel mai serios daca viitorul tarii ar fi mai bun pe mainile aliantei DA sau a PSD. Unii se mai si certau…era Poiana lui Iocan…era frumos. 🙂

Acum e altfel. Sau nu mai e deloc….avantul acela. Votam atunci pt prima data. Băse a castigat cu 51%…si nu cumva sa fi venit cineva sa-mi spuna ca votul meu nu a facut vreo diferenta. 🙂

Acum am senzatia ca as alege in gol. Statistic probabil ca votul meu ar avea aceeasi valoare. Dar nu are…pt ca ar fi un vot izvorat din inertie si nu din convingere.

Lasă un răspuns

