De la teatru la bal

Am vazut miercuri Biloxi Blues la teatrul de comedie din Bucuresti. Ma bucur mult ca am avut ocazia de a vedea piesa Intrarea in teatru a fost cam dezmagitoare..la propriu, in sensul ca am dat de multe schele, gropi si santuri, dar ce a urmat a meritat. 🙂 Ciudat…cum a trebuit sa ajung in Bucuresti ca sa trec pe la teatru…lucru pe care sincer nu-l fac prea des in Timisoara. Dar am de gand sa-mi schimb obiceiul. 😉

Alt lucru pe care nu obisnuiesc sa-l fac in Tm este mersul la baluri. Ei bine, aici am ajuns la unul – in club Max, balul celor de la limbi straine impreuna cu cei de la electrotehnica….combinatie cam ciudata. 🙂 Dar a fost ok…cel putin partea cu concertul Vama la care am stat.

Cam asta e partea din Bucuesti pe care am experimentat-o pana acum. Duminca voi merge la Brasov si Sinaia. Cu toate ca, daca ar fi dupa mine (a se citi „daca as avea sufcient timp”), in drumul trenului spre Brasov as cobora la fiecare statiune – Busteni, Azuga, Predeal, etc 🙂

Lasă un răspuns

