Bucuresti…tren…sange

Am cam spus tot in titlu. Revin cand ma inorc cu detalii despre petele de sange. 😉 Pana una alta..sunt in Bucuresti…,si voi fi nca 2 saptamani pt un proiect. Pana acum e fain..in afara de faptu ca mor de foame…n-am mancat nimic de la dejun. Da nu conteaza..diseara merg la teatru…acolo oare nu se practica pop-cornul? 🙂

Later edit

Vad ca mai am timp..inca nu m-a dat nimeni afra din birou deci voi scrie despre partea cu sangele. 🙂 Stiti Crima din orient expres…cartea..sau macar filmul. Am asistat la o reeditare a ei. Decorul era putin diferit.cel din rapdiul TM – Bucuresti, dar esenta era acolo:

  • pete de sange pe intreb culoarul vagonului
  • mai multe pete concentrate in fatza compartimentui nostru
  • o baltoaca in toata regula intr-unul ndintre compartimente
  • iar in rolul detectivului eu, Carina si nasul…bine…nasul s-a sesizat cam tarziu 🙂

Dupa ce am pozat sangele din toate unghiurile am hotarta sa urmez dara…sa vad unde duce. Cu ocazia asta era sa cad din tren pt ca ducea la o usa larg deschisa..e si asta e oexperienta. 😛

Nah..mi-e prea foame sa mai povestesc. So..criminalul si victima in acelasi timp era de fapt un cioban beat care se taiase la mana…Punct

Sper sa nu vada mama ce am scris aici ca nu ma mai lasa sa plec niciunde. 🙂

Un gând despre “Bucuresti…tren…sange

  1. vaii daca eram cu tine in tren cred k muream de frica..chiar k seamana cu scenele din „crima in orient express”..bine k n a fost nimik serios:)

Lasă un răspuns

