S-a dus Strategic…vine Brand’s

Maine merg la Brand’s care e foarte de dimineata…motiv pt care probabil nici n-ar trebui sa scriu pe blog la o asemenea ora. 🙂

Trecand peste asta…pe scurt despre Strategic: mi-a placut, ma bucur ca am castigat invitatia, dar am fost surprinsa ca o mare parte din informatia prezentata imi era cunoscuta…fie din Brandbuilders (Jack Trout a fost des invocat 🙂 ), fie de pe bloguri (exemplele de campanii 360).

Totusi, din punctul meu studentesc de vedere asta a fost ok. Informatia, chiar si cunoscuta a fost prezentata din perspectiva unor oameni care o aplica zinlic la job, deci am avut ce asculta. Pe langa asta am aflat si multe lucruri noi. De exemplu, cunosteam semnificatia, dar nu si originea termenilor ATL, BTL (concret, cu ce ocazie a fost inventate Linia 🙂 ) cu toate ca ii folosesc des. Clarificarea lui Paul Garrisson a fost binevenita.

Ce nu mi-a placut:

  • Acei participanti care, sistematic, in ultimul sfert de ora al prezentarii paraseau sala. Mi se pare o lipsa totata de respect pt speaker. Nu pot intelege de ce procedau asa….poate si din cauza ca venind special pt Strategic din Timisoara eram hotarata sa nu pierd nimic si sa ascult fiecare speaker pana la ultimul cuvant. Avand acces mai usor la asemenea evenimente pt unii probabil devin o banalitate. Totusi, asta e doar o explicatie, nu si o scuza…
  • Faptul ca nu am primit cartea Exponential Marketing. Pana la urma am inteles ca primeau doar cei care s-au inscris la conferinta, nu si studentii prezenti acolo prin diferite concursuri. Dar a fost neplacut momentul in care, trecand pe la masa pt inregistrare unii primeau cartea, altii ba. Dupa prezentarea lui Paul Garrison am inceput sa mi-o doresc si mai mult. 

Cam atat….ar fi cazul sa-mi fac norma de somn. Revin maine cu impresii de la Brand’s. 😉

3 gânduri despre “S-a dus Strategic…vine Brand’s

  1. Intr-adevar unele informatii puteau fi cunoscute participantilor din alte lecturi.

    La partea cu ATL si BTL personal imi aduc aminte ca in facultate invatam o alta diferenta intre ele – probabil insa ca pot exista mai multe perspective.

    A fost insa – sper – o ocazie in care se mai puteau cunoaste oameni (imi pare rau ca nu am reusit sa te cunosc daca tot interactionam – indirect – on-line pe bloguri sau site-ul PRwave) si una in care se puteau purta discutii post prezentari si stabili relatii.

    Imi pare rau ca nu s-a oferit cartea – insa prezentarea autorului a fost cuprinzatoare – sper ca multe dintre informatii sa fi ramas intiparite.

    Cat despre cei ce pleaca la final… aici sunt multe de spus: unii pleaca pentru ca daca lipsesc o zi de la birou si colegii au programul si stiu cand ii pot cauta la telefon, iar in pauza se lungesc discutiile, pentru a nu-i deranja pe ceilalti participanti prefera sa iasa; altii – spre seara – trebuie sa fuga in alte locuri; altii pur si simplu nu au chef/rabdare sa ii asculte pe cei ce pun intrebari: odata prezentarea terminata pleaca; altii se plictisesc si tot asa.

    E-adevarat insa ca atunci cand esti vorbitor nu e placut sa plece lumea. Marturisesc ca inca nu a plecat lumea de la prezentarile mele – poate si pentru ca si eu am respectat mereu durata alocata mie, si nu am prelungit. Sper sa reusesc sa imi captivez mereu audienta.

    Finalul – ca deja comentariul este foarte lung: ma bucur ca ai ajuns la eveniment – dupa ce au fost alesi castigatorii si am vazut ca nu soseau datele si apoi de unde esti chiar ma intrebam daca ploaia te va descumpani. Ma bucur ca au fost multe elementele placute si, cum nimic nu este perfect, dar tindem spre aceasta perfectiune, sper ca urmatoarele evenimente la care vei merge sa fie fara partile negative de aici.

  2. Stiu cam am trimis mailul cu datele cam la limita…cu cateva minute inainte de 11:30. :)…dar ma bucur mult ca am participat.
    Si mie mi-ar fi placut sa te cunosc. Cine stie…poate ne vedem la vreun alt eveniment. 🙂

Lasă un răspuns

