Creioane chinezesti

Da…ele au devenit brusc foarte importante. Si nu tocmai pt ca incepe scoala si vreau sa ma aprovizionez. 🙂 Vinovat este concursul organizat de Evensys si APG pt studentii ce doresc sa participe la Masterplan. Brieful imi place, am cateva idei…nu f bine conturate deocamdata.

Dar experimentez o senzatie ciudata. Pana acum am lucrat mereu in echipa pt diverse concursuri sau proiecte. Imi lipsesc persoanele cu care sa dezbat ideile, sa ne contrazicem si sa ne razgandim pana cand rezulta ceva super. Acum tot acest proces se va limita la mine….so I’d better develop multiple personality syndrome. 🙂

Carina si Ade vor participa si ele. Impreuna am trecut prin Olimpiadele Comunicarii si PR Award. Ar fi foarte frumos sa ne calificam toate 3, dar sunt doar 5 locuri…deci imi dau seama ca este putin probabil. 😦 Normal, imi doresc f mult sa particip la Masterplan, dar in caz ca nu….the next best thing ar fi ca una dintre ele sa castige. Asa vom avea totusi acces indirect la eveniment.  

Deci….muuulta bafta si gandire strategica fetele. 🙂

P.S. Ziceam ca este putin probabil sa ne calificam toate 3, dar optimismul meu ma impiedica sa cred ca ar fi imposibil. 😉

5 gânduri despre “Creioane chinezesti

  1. Tks :-*
    Si mie mi-e destul de greu sa ma concentrez… Pare atat de simplu de fiecare data cand citesc despre strategiile din spatele unor campanii… Si acum trebuie sa o iau eu de la 0…
    Las’ ca ne descurcam noi… doar ca pe cont propriu!

  2. Vai vai… Cum ne strica Masterplanul echipa… 😐 Oricum, eu ma bazez pe voi, fetelor. Si prin asta vreau sa zic ca luam cel putin doua dintre cele cinci locuri oferite, nu ne multumim cu mai putin 😛 Asa ca… la creioane cu noi. 🙂

  3. Nu e imposibil fetelor….Nimic nu e imposibil in lumea asta…..Solamente la muerte.Pupici si bafta multa cu proiectele! 🙂

Lasă un răspuns

