Am intrat in publicitate

Dupa eforturi indelungate, in sfarsit am reusit sa branduiesc un produs cu numele meu. E vorba despre Paula pudding de la Dr Oetker. :))

Serios acum….as vrea sa pun pe blog reclama, dar nu dau de ea niciunde. Daca o gasiti, pls let me know.

De la Ade am aflat ca varianta originala apartine BBDO Germania. Daca vreti sa vedeti spotul intrati aici, apoi la TV-Spot ansehen.

5 gânduri despre “Am intrat in publicitate

  1. Hidoasa de-a dreptul varianta romaneasca! No offence, BBDO or anyone! Cu siguranta nu putea agentia sa fie multumita cu asa ceva…eu zic ca asta a vrut clientul…si nu a acceptat nimic altceva! adica asta sper! 🙂 ca sa nu mai zic cat de „bine” i se potriveste numele pentru piata romaneasca..no offence Paula! 🙂

  2. Ar fi interesant de stiut ce agentie s-a ocupat de vacutza Paula cu ochelari in Romania. De fapt tot ce au facut este dublajul din ce am observat eu, in rest nicio schimbare. Nu stiu germana, deci la partea de traducere si adaptare nu ma pot pronunta.
    Nici mie nu-mi place in mod deosebit reclama, dar ma amuza teribil de fiecare data cand o vad datorita coincidentei de nume. 🙂

  3. din cate stiu exista BBDO Romania….si daca clipul original pe care voi l ati postat aici e de la BBDO Germania,oare ce agentie s-a ocupat de vacutza la noi in tara?……..

Lasă un răspuns

