My happy birthday :)

imag000.jpg

Yep…e ziua mea. Technicaly speaking mai sunt totusi cateva ore pana fac 21 de ani. Din spusele mamei m-am nascut pe la 11 dimineata, iar cand mi-am facut intrarea nu scoteam nici un sunet (treaba care la bebelusi inseamna ca nu respira) asa ca mi-a tras medicul o palma sa fac ceva galagie. 🙂 Atunci mi-am dat drumul mai greu, dar va asigur ca am compensat din greu pt tacerea de la nastere. Friends know why. 🙂

Inca un lucru….va recomand tuturor cu caldura sa folositi calendarul.:) De ce? Pai….eu pana ieri nu stiam ca urmeaza ziua mea. Aveam ideea generala ca suntem pe la mijlocul lui septembrie….si atat. So, uneori e f util sa stii in ce data esti.

P.S. Buchetul de flori l-am primit de la parinti…..si cainele la fel. Buchetul azi, iar pe Samy acum 10 ani. 🙂

13 gânduri despre “My happy birthday :)

Lasă un răspuns

