Advertising makes the world go round?

„E oarecum tragic faptul ca intr-o viata intreaga nu realizezi decat patru opere de valoare si toate sunt reclame. Asistentele medicale si soferii de pe ambulanta fac ceva de o mie de ori mai important, iar asta de cate cinci ori pe zi.”         

                                     (Inovatie in advertising – Jim Aitchison)

Si totusi….

„It sure would be nice to live is a world without advertising but until aliens land and introduce an entirely new economic system, advertising will continue to make the world go ‘round.”

                                                                                         (AdRants)

                                                                     

Anunțuri

13 gânduri despre “Advertising makes the world go round?

  1. Advertisingul, in forma lui oficiala, e deja dus, mort, crapat, inmormantat. Singurele ramasite traditionale nu prea mai dau rezulte, asa ca traiasca noile practici moderne/neconventionale/dar nu mai putin enervante.

    Asta pana se inventeaza ceva nou, sau se revine la fireasca ciclicitate si revine la putere advertisingul.

    Aaaaa miiiin!

  2. Eu nu i-as pune cruce cu asa mare hotarare advertisingului traditional. Cel putin nu in Romania. Schimbarea e la orizont..asta e clar.
    Dar sa nu uitam ca Romania este inca o natie care consuma mult TV..mai mult decat media din tarile europene. In conditiile astea spoturile TV, de exemplu, nu sunt tocmai la capat de drum.

  3. Mai in gluma, mai in serios, eu i-as pune, as aduce si popa si as incheia afacerea 😀

    Romania e printre tarile care prinde puternic din urma si toate se petrec la viteza mult mai mare decat in alte tari in care Advertisingul a avut o evolutie normala. La noi s-a raspandit repede, cu bune, cu rele, dar la fel de repede va a ajunge sa sufoce, sa nu mai placa si in final, sa nu mai starneasca reactii.

    Nu vad advertisingul traditional romanesc mort, la fel cum nu vad agentiile de advertising dand faliment pe capete, dar se simte asa, o adiere ;))

    Nu mai stiu pe ce site am citit despre publicarea la americani a unei liste de catre cei de la Tivo, in care aratau care reclame erau vizionate si care erau sarite cat mai repede; reiesea ca factori precum creativitatea, calitatea si toooti banii bagati in unele reclame nu aveau nimic de-a face cu ce alegea telespectatorul sa vada sau sa sara.

    Oricum, cred ca cel mai mare avantaj al advertisingului, cel putin a celui traditional, este inertia, iar asta va face advertisingul sa mai mearga ani buni de acum incolo.

  4. Am citit aricolul. Concluzia mea? Creativitate si calitatea executiei nu pot compensa pt un media planning prost…dar asta nu inseamna ca ar trebui sa renuntam la ele.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s