Sunt asa urate :(…

….smiley-urile de pe WordPress. Pe unele bloguri am vazut ca sunt folosite cele de pe Yahoo Messenger. Stie cineva cum pot sa mi le instalez pe blog?

5 gânduri despre “Sunt asa urate :(…

  1. Merci pt sfaturi. 🙂
    Dar esti sigur ca pot face asta? Adica….eu nu am domeniul meu, blogul e pe WordPress.com .Intreb pt ca am incercat sa editez culorile si fonturile temei si nici asta nu prea m-a lasat sa fac.

  2. Deocamdata n-am de gand sa-mi cumpar domeniu. Sunt cu blogul abia la inceput..nu cred ca are rost sa-mi cumpar doar pt ca nu ma impac cu smiley-urile.
    Daca mi se urateste de tot de ele o sa le dezactivez si las sa apara doar semnele. 🙂

Lasă un răspuns

