Sony – testul timpului

Ideea postului asta mi-a venit ieri cand au inceput sa-mi apara pe ecranul televizorului dungulite de tot soiul. Stiu ca nu e o exprimare foarte profesionista :)…esenta este ca incepe sa se strice. Si-a revenit dupa ce l-am repornit, dar e clar ca nu mai are viata lunga in fata.

Asa am inceput sa ma gandesc la celelalte 2 televizoare din casa care:

  • Au mai mare vechime decat cel care s-a stricat
  • Pana acum nu am avut nicio problema cu ele
  • Sunt Sony 

Mi-am amintit si de walkman-ul Sony pe care l-am primit de Craciun pe cand aveam 9 sau 10 ani. Vreo 5 ani l-am folosit intensiv, apoi mai rar….apoi deloc. Ideea e ca il testam zilele trecute…inca functioneaza perfect.

Cred ca, in cazul oricarui brand testul timpului are un cuvant f greu de spus…mai exact, ultimul. Pe termen lung advertisngul poate fi eficient doar daca se impleteste cu un produs de calitate.

Probabil regula are si mai mare relevanta pt categoria electronicelor / electrocasnicelor care stau in casele noastre ani intregi. Daca i se acorda suficient timp calitatea se dovedeste un f bun avocat al brandului…poate chiar mai bun decat advertisingul.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s