Scoala de vara „Transparency in public communication”

Acum cateva saptamani m-am intors de la Istanbul unde a avut loc scoala de vara. A fost o experienta deosebita…dar mai bine las urmatorul colaj sa „vorbeasca”.

Videourile sunt facute cu aparatul fofo sau cu celularul, deci pls scuzati calitatea cam slaba.

Un gând despre “Scoala de vara „Transparency in public communication”

  1. Yeahhhh… Am vazut moscheea aceea cu care mi-ati adus fiecare cate o felicitare 🙂 Si l-am vazut pe Mesaros. Deci… am prins esentialul scolii de vara 😛

Lasă un răspuns

